Personalizowane kalendarze na każdą okazję.
Jaki kalendarz z logo firmy wybrać w celach promocyjnych?
2021-09-07
Jaki kalendarz z logo firmy wybrać w celach promocyjnych?

Wybór odpowiedniego kalendarza firmowego jest bardzo ważny

Jeżeli planujesz akcję promocyjną swojej firmy zastanawiasz się pewnie, jaki model kalendarza reklamowego wybrać, tak aby był on najbardziej odpowiedni. Jest kilka kwestii, nad którymi trzeba się pochylić.

 

Jakie ma być przeznaczenie kalendarza z logo firmy?

Przede wszystkim należy się zastanowić, jaki cel ma spełniać kalendarz i gdzie się ma znaleźć. Z uwagi na to kryterium kalendarze dla firm można podzielić zatem na trzy grupy:

  • Kalendarze ścienne
  • Kalendarze biurkowe
  • Kalendarze podręczne

 

Firmowe kalendarze ścienne

Jak sama nazwa wskazuje są to kalendarze z logo, które można powiesić na ścianie. Bardzo często można znaleźć je w domach, biurach, ośrodkach zdrowia i przychodniach oraz w bankach i urzędach. W tych miejscach prawie zawsze przyciągają wzrok osób, które znajdują się w pobliżu, dzięki czemu doskonale budują świadomość marki. Trzy najpopularniejsze modele to kalendarze trójdzielne, jednodzielne oraz plakatowe. Firmowe kalendarze ścienne są bardzo praktyczne i stanowią doskonałą wizytówkę dla marki.

  • Bardzo popularne kalendarze trójdzielne firmowe to prostokątne plansze składające się w sumie z czterech części. W górnej znajdują się napisy, grafiki i treści reklamowe, a trzy kolejne to kalendaria z odrywanymi kartkami. Dzięki temu można sprawdzić nie tylko aktualny miesiąc, ale też poprzedni i następny. To świetne rozwiązanie w przypadku biur, gdzie bardzo ważne jest pilnowanie terminów. Dostępne są kalendarze jednodzielne z płaską główką oraz modele z wypukłymi elementami, które stanowią ich dodatkową ozdobę.
  • Reklamowe kalendarze jednodzielne są bardzo podobne do tych trójdzielnych, ale są mniejsze i widnieje na nich aktualny miesiąc nadrukowany w dużym rozmiarze, a poprzedni i następny są znacznie mniejsze. Tak samo jak kalendarz reklamowy z trzema kalendariami posiadają specjalny pasek z okienkiem, którym zaznacza się daty.
  • Kalendarze plakatowe z logo to również częsty wybór w przypadku gadżetów reklamowych. Na dużej planszy o rozmiarach 50cm na 70cm nadrukowane są wszystkie miesiące w ciągu roku. Wystarczy tak naprawdę jeden rzut oka na taki kalendarz, aby orientować się w ważnych datach i dniach wolnych oraz zaplanować wiele spotkań i terminów do przodu.

 

Kalendarze biurkowe z logo

Te modele kalendarzy firmowych można postawić na biurku. Są one zdecydowanie bardziej indywidualne niż ich ścienne odpowiedniki i wręczane są raczej z myślą o pracownikach lub klientach. Kalendarze biurkowe firmowe mają albo postać składanej piramidki albo płaskiego planera, który można położyć na biurku i wykorzystać do robienia notatek podczas pracy albo nauki.  


Kalendarze podręczne

W tej kategorii znajdują się firmowe kalendarze książkowe i kalendarze listkowe z logo. Ich ogromną zaletą jest fakt, że można zabrać je ze sobą w każde miejsce i zawsze mieć je pod ręką. Największą popularnością cieszą się kalendarze książkowe A5, czyli w rozmiarze standardowego zeszytu szkolnego. Mieszczą się do plecaka lub do torebki i świetnie sprawdzą się także jako notes. Natomiast kalendarzyki listkowe mieszczą się w portfelu lub w etui na  dokumenty.

 

Jaki budżet możemy przeznaczyć na kalendarz z logo firmy?

Oczywiście bardzo ważną kwestą jest budżet, którym dysponuje się na zakup. Druk kalendarzy reklamowych jest wyceniany różnie i zależy od wybranego modelu oraz od ilości sztuk. Jak to zwykle bywa, im większy nakład tym cena jednostkowa za kalendarz się zmniejsza, co jest bardzo opłacalne. Na przykład za 50 sztuk kalendarza trójdzielnego z wypukłą główką trzeba zapłacić ok 11zł netto za sztukę, ale decydując się na 100 sztuk cena maleje do ok. 9,50zł. Najtańsze są kalendarzyki listkowe z logo – ich koszt to niecałe 50gr netto.

2023 © Kalendarze reklamowe. Wszelkie prawa zastrzeżone.