Zalety kalendarzy reklamowych
Kalendarz z logo jako sposób na promocję produktów i usług
Szukając skutecznego i atrakcyjnego gadżetu reklamowego, który ma służyć do promocji firmy, zdecydowanie powinno się rozważyć kalendarze firmowe z logo. Te artykuły promocyjne doskonale sprawdzają się jako elementy budowania świadomości marki, a do tego są bardzo atrakcyjne wizualnie i praktyczne. Poznaj zalety kalendarzy reklamowych, dzięki którym Ty także wybierzesz je jako upominek dla klientów albo element wyposażenia swojego biura.
Marketing za pomocą kalendarzy dla firm
Każdy przedsiębiorca chce mieć jak najwięcej klientów oraz uzyskiwać jak największe zyski. Jest to bardzo trudne bez prowadzenia działań marketingowych. Do tej kategorii należy między innymi wręczanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych. W drugiej części roku bardzo często wybierane są kalendarze firmowe, które są pewnego rodzaju wizytówką firmy, która jest w zasięgu wzroku przez 365 dni. Są rozdawane klientom, kontrahentom oraz partnerom biznesowym, a także zdobią ściany biur i innych pomieszczeń w obrębie firmy.
Zalety kalendarzy reklamowych
Wybór kalendarzy z logo firmy na upominek firmowy lub element wystroju wnętrza ma same plusy. Przede wszystkim powstają one według indywidualnych projektów i bardzo dobrze odpowiadają na zapotrzebowania danego przedsiębiorstwa.
Kalendarz z logo tworzony jest pod zamówienie klienta
Kalendarze firmowe na zamówienie dają ogromne możliwości ich personalizacji w postaci logo, haseł i sloganów reklamowych oraz użytych obrazów i grafik. Bardzo łatwo można dopasować na przykład kolorystykę do branży i działalności (jasne kolory i pastele dla kwiaciarni albo salonu kosmetycznego czy też szarości dla przetwórstwa stali). Podobnie jest w przypadku użytych czcionek. Na kalendarzu reklamowym można odwzorować projekt z wizytówki czy strony internetowej, przez co powstaje spójny zestaw pozwalający na jeszcze lepszą identyfikację wizualną firmy.
Kalendarze reklamowe są bardzo praktyczne
Mowa tu o wszystkich modelach kalendarzy, jednak dotyczy to zwłaszcza firmowych kalendarzy listkowych, planerów oraz kalendarzy książkowych. Kalendarzyk listkowy jest bardzo małych rozmiarów (jak dowód osobisty czy karta bankomatowa), dzięki czemu można nosić go zawsze ze sobą w jednej z przegródek portfela i sprawdzać daty w miarę potrzeby. Planery z logo świetne sprawdzają się jako podkładki na biurko, w których zapisuje się najważniejsze notatki podczas pracy bez potrzeby szukania notesu czy luźnych kartek do zapisków. Natomiast kalendarz książkowy w formacie zeszytowym można nosić w torebce lub w plecaku i mieć je zawsze pod ręką.
Reklama z wykorzystaniem kalendarzy firmowych nie jest nachalna
Nikt z nas nie lubi, kiedy treści reklamowe atakują nas z każdej strony, a do tego są natrętne i namawiają do zakupów lub do skorzystania z usług za wszelką cenę. Takie działania często mają skutek odwrotny do zamierzonego. Natomiast promowanie się za pomocą kalendarza z logo jest bardzo dobrym rozwiązaniem, które w subtelny sposób zwraca uwagę na firmę. Do tego nasz wzrok sam pada na reklamę w takiej formie kiedy akurat chcemy sprawdzić aktualną datę czy policzyć dni do weekendu. Treści reklamowe zauważamy wtedy „przypadkiem” i nawet nie zdajemy sobie sprawy, że obcujemy z dokładnie zaplanowanymi działaniami marketingowymi.
Skorzystaj z naszych usług druku kalendarzy reklamowych dla firm
W naszej ofercie znajdziesz wiele modeli kalendarzy firmowych, których możesz użyć do promocji swojej firmy. Pomożemy Ci w przygotowaniu atrakcyjnego projektu zgodnie z Twoimi wytycznymi.