Personalizowane kalendarze na każdą okazję.
Dlaczego kalendarz firmowy to świetny sposób na promocję firmy?
2021-09-06
Dlaczego kalendarz firmowy to świetny sposób na promocję firmy?

Wykorzystaj kalendarze reklamowe do promocji swojej firmy

Marketing i promocja firmy to jedne z najważniejszych działań sprawiających, że z jej usług korzysta coraz więcej ludzi. Kalendarz firmowy z logo oraz innymi treściami reklamowymi jest bardzo skutecznym gadżetem, który można wykorzystać w celach promocyjnych. Taka forma promocji jest bardzo praktyczna, a do tego niezwykle skuteczna. Do tego sięgnąć po nią może każde przedsiębiorstwo bez względu na rozmiar oraz rodzaj prowadzonej działalności. Dlaczego kalendarze reklamowe to coś, o czym powinno się pomyśleć na etapie planowania działań marketingowych w drugiej części roku?

 

Czy kalendarz z logo wciąż się sprawdza?

Mogłoby się wydawać, że wraz z rozwojem technologii cyfrowych i licznych aplikacji na smartfony tradycyjne kalendarze reklamowe odejdą do lamusa. Jednak wcale tak nie jest – kalendarze ścienne znajdziemy nie tylko w miejscach publicznych, ale też praktycznie w każdym domu. Świadczy to o dużym przywiązaniu do tradycji, które warto wykorzystać. Praktyczne gadżety reklamowe, a takie właśnie są kalendarze firmowe, to zdecydowanie najlepszy sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa. Zdecydowanie warto wprowadzić rozdawanie ich do swojego asortymentu działań marketingowych.

 

Zalety kalendarzy firmowych z logo

Kalendarze reklamowe można spotkać w naprawdę wielu miejscach. Wystarczy tylko pomyśleć kilka sekund, a do głowy od razu przychodzi przynajmniej kilka przykładów takich pomieszczeń: biura, przychodnie i ośrodki zdrowia, banki, urzędy i tym podobne. Każdego dnia w tych miejscach przebywa naprawdę sporo ludzi, których wzrok biegnie w różnych kierunkach podczas czekania na swoją kolej. Najczęściej spoglądają oni na zegar, a zaraz potem na kalendarz z logo. Sprawdzają, jaki jest dzień tygodnia, ile jeszcze zostało do weekendu albo najbliższego święta wolnego od pracy czy też próbują sobie przypomnieć czy aby nie mają w tym tygodniu jakiegoś ważnego spotkania. Każde zerknięcie na kalendarz firmowy wiąże się z jednym: logo i inne treści reklamowe są zauważalne, jeżeli nie bezpośrednio to na pewno kątem oka. Po pewnym czasie taka forma promocji utrwala się w świadomości i jest zapamiętywana.

 

Co umieścić na kalendarzu reklamowym?

Oferta kalendarzy firmowych jest bardzo szeroka, tak aby bez problemu można było dobrać model do swoich potrzeb lub też budżetu, jaki można przeznaczyć na promocję. Mogą to być między innymi:

Bez względu na to, jaki model się wybierze, warto dobrze przemyśleć, co ma się znaleźć na przestrzeni dostępnej na nadruk. Bez wątpienia musi to być nazwa firmy oraz logotyp, który pozwoli na jej identyfikację oraz rozróżnienie na tle innych przedsiębiorstw. Grafika musi być w dobrej jakości, tak aby nie była rozmazana lub rozciągnięta na ostatecznym produkcie.

Na kalendarzu z logo warto też umieścić dane kontaktowe w postaci numeru telefonu, adresu mailowego, strony internetowej, adresu do korespondencji oraz kont w mediach społecznościowych, jeżeli firma takie posiada. Znacznie ułatwi to dotarcie do firmy oraz skorzystanie z jej usług lub poszukanie informacji o niej w Internecie. Kolejny element, który często pojawia się na kalendarzach reklamowych to zdjęcie lub grafika kojarzące się z profilem działalności firmy, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze zapadnięcie w pamięć.   

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług druku kalendarzy firmowych. Oferujemy wysoką jakość oraz atrakcyjne ceny dla każdego z naszych klientów!

2024 © Kalendarze reklamowe. Wszelkie prawa zastrzeżone.